Pentru cei care mai cred!... LUPTA CONTINUA!

duminică, 31 octombrie 2010

Din intelepciunea pr. Arsenie Papacioc

" Lumea aceasta nu e vinovata, suntem vinovati noi ca nu stim sa iubim si nu stim sa o apreciem. Ce am facut noi pentru lumea asta, daca este vorba sa intram in amanuntele drumului mantuitor? Ce am facut noi pentru lumea asta - aceasta ni se cere.
O institutie, ca si un neam, traieste prin cei care tasnesc, care stau pe cruce fara sa cedeze (...) Dumnezeu stie de necazul nostru, iar aceste suferinte ne incearca pentru a ne putea defini, pentru a merita sa fim incununati caci Dumnezeu asta doreste..."

3 comentarii:

  1. Doamne ajuta

    Am vazut un anunt care cred ca va intereseaza cu toate ca este impotriva credintei noastre ortodoxe http://www.adevarul.ro/locale/brasov/brasov-saptamana_ingerilor-MISA_brasov-studenti_brasov_0_362963916.html
    Astazi citind pe razbointrucuvant am observat ca si la Bacau este o astfel de manifestare:(. http://angelinspir.ro/saptamana-ingerilor/saptamana-ingerilor-la-bacau.html

    Si eu sunt din Bacau, dar locuiesc in afara tarii, asa ca nu pot actiona. Nu este nevoie sa publicati cometariul, dar daca puteti spuneti in jur.

    Am gasit de putin timp blogul acesta (ati raspuns la un mesaj pe blogul parintelui Savatie si am intrat sa vad, si ce-am gasit mi-a placut tot tot, de la un cap la altul, despre credinta, neam, istorie, marturisitorii si martirii din inchisorile comuniste. Frumos si BRAVO

    Dumnezeu sa va ocroteasca

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumesc!voi incerca sa fac tot ce pot!Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult pentru raspunsul asta. Imi iubesc orasul si ma dor mult actiunile astea distrugatoare.

    Curaj, bucurie multa si Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere