Pentru cei care mai cred!... LUPTA CONTINUA!

luni, 15 martie 2010


NOI de Petru C. Baciu
Suntem pamantul roditor al unui dacic neam
Profetii marilor caderi de azi
Cuvant pustiu ce am rostit cand sangeram
Si ne-ngropam martirii camarazi...

Noi suntem oseminte risipite mii
Si glas de clopot ce-am vestit furtuni
Cand tulnicele sunau jale pe campii
Noi desteptam chemarea din strabuni.

Noi celor drepti le-am inaltat un steag al lor
Necoborat de-atunci spre invieri.
Cu el am strabatut prin mlastini sau ogor
Si l-am sfintit cu jertfele de ieri.

Noi suntem marturia unei lumi ce-a fost
Cu sange cald rosit-am caldaram si flori,
Noi am slujit vecia neamului si-un rost
Pe fruntea tarii pus-am aurori.

LEGENDA noastra sta si azi ascunsa-n lut,
Ne pangaresc martirii alti strigoi
Ne toarna maracini peste mormantul mut
Si numele ni-l scuipa cu noroi.

Noi am cazut rapusi, dar inviem mereu
Prin mucenicii care se intorc prin prunci,
Sorbim luceferi din genuni spre Dumnezeu
Si-ajungem iar la El cand sangeram pe cruci.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu